"Zawsze mnie smuci, kiedy ludzie spodziewają się po innych tego, co najgorsze, zamiast tego, co najlepsze. Czasem nie doceniamy młodzieży."

"Bóg nigdy nie mruga" R. Brett

piątek, 4 stycznia 2013

Czas podsumowań... i wyzwań ;)

U większości z Was już widziałam podsumowania roczne. Teraz czas na mnie ;)

W roku 2012 przeczytałam mało książek, bo tylko 39. Kiepsko, bardzo kiepsko. Ale żyję nadzieją, że będzie lepiej ;) Rzucam listę przeczytanych:
  1. Ursula K. Le Guin "Czarnoksiężnik z Archipelagu"
  2. Charlene Lunnon & Lisa Hoodless "Uprowadzone" 
  3. Józef Bedier "Dzieje Tristana i Izoldy" 
  4. Sara Giovi "Paweł i Sara. Miłość silniejsza od śmierci"
  5. Richard Paul Evans "Szukając Noel"
  6. Jarosław Kret "Planeta według Kreta" 
  7. Jill Barnett "Perły" 
  8. Krzysztof Bielecki "Defekt pamięci"
  9. Carole Matthews "Z tobą lub bez ciebie" 
  10. William Shakespeare "Makbet"
  11. Janusz Leon Wiśniewski "Martyna"
  12. Małgorzata Musierowicz "Pulpecja" 
  13. Stephanie Laurens "Aż do szaleństwa"
  14. Stephanie Laurens "We władzy miłości"
  15. Eliza Orzeszkowa "Nad Niemnem t. 1"
  16. Eliza Orzeszkowa "Nad Niemnem t. 2"
  17. Eliza Orzeszkowa "Nad Niemnem t. 3"
  18. Ewa Baniecka "Jośka. Pamiętnik maturzystki"
  19. Henryk Sienkiewicz "Potop t. 1"
  20. Henryk Sienkiewicz "Potop t. 2"
  21. Agatha Christie "Morderstwo w Orient Expressie" 
  22. Henryk Sienkiewicz "Potop t. 3"
  23. Alison Roberts "Rywale"
  24. Helen Fielding "Dziennik Bridget Jones"
  25. Gert Godeng "Krew i wino. Dzban miodu"
  26. Jane Austen "Rozważna i romantyczna" 
  27. Stanisława Fleszarowa - Muskat "Lato nagich dziewcząt"
  28. Ewa Barańska "Nie odchodź, Julio" 
  29. Hanna Kowalewska "Letnia akademia uczuć 1. Anna i wodorosty" 
  30. Hanna Kowalewska "Letnia akademia uczuć. Pięć najważniejszych słów"
  31. Adam Mickiewicz "Grażyna" 
  32. Molier "Świętoszek" 
  33. Catherine Coulter "Oświadczyny"
  34. Julia Hoffmann "Dzielnica czerwonych jabłek" 
  35. Sarah Dessen "Bezsenność we dwoje" 
  36. Judith McNaught "Coś wspanialego"
  37. Candice Proctor "Harfa"
  38. Krzysztof Bielecki "Rekonstrukcja"
  39. Beth Fantaskey "Przyrzeczeni" 
 Z recenzjami było niewiele lepiej, tak samo jak z moją obecnością na blogu. Dramat.
 
Z początkiem ubiegłego roku przystąpiłam do wyzwania "Z półki".

Przeczytałam "aż" 7 książek:
  1. Ursula K. Le Guin "Czarnoksiężnik z Archipelagu"
  2. Józef Bedier "Dzieje Tristana i Izoldy" 
  3. Richard Paul Evans "Szukając Noel"
  4. Jarosław Kret "Planeta według Kreta" 
  5. Eliza Orzeszkowa "Nad Niemnem t. 1"
  6. Eliza Orzeszkowa "Nad Niemnem t. 2" 
  7. Eliza Orzeszkowa "Nad Niemnem t. 3" 
Życzę sobie, żeby ten rok był lepszy, dużo lepszy ;)
 ________________________________________________________

Teraz wyzwanie. Przystępuję, tak jak w ubiegłym roku do wyzwania "Z półki". Jego celem jest przeczytanie jak największej liczby książek z własnej domowej biblioteczki. Wszystkie szczegóły znajdziecie na blogu, do którego przejdziecie klikając w poniższy obrazek:


Cóż, to na tyle. Zapraszam do wzięcia udziału w wyzwaniu. Trzymajcie za mnie kciuki ;)

1 komentarz:

  1. Ja w poprzednim roku przeczytałam 36 książek, więc mój wynik również nie powala :)
    Mam nadzieję, że w tym roku się poprawię. Tego życzę Tobie i sobie. I samych ciekawych książek :)

    OdpowiedzUsuń