"Zawsze mnie smuci, kiedy ludzie spodziewają się po innych tego, co najgorsze, zamiast tego, co najlepsze. Czasem nie doceniamy młodzieży."

"Bóg nigdy nie mruga" R. Brett

niedziela, 8 lipca 2012

Ty też możesz nakarmić psiaka!

O tej wyjątkowej akcji dowiedziałam się od siostry, która od znajomych na fejsie otrzymała wezwanie do pomagania. Jakoże ja fejsa nie mam, pewnie bym się nie dowiedziała. Ale mam kochaną starszą siostrę ;)

Akcja nic nie kosztuje. No, może odrobinę wolnego czasu ;) Chodzi o pomoc psiakom ze schroniska w Zabrzu. Każda osoba może pomóc. Kliknijcie na poniższy link, przejrzyjcie sobie dokładnie całą stronę i jeżeli chcecie wybierzcie sposób pomocy zwierzakom. Dajcie znać swoim znajomym, oni niach puszczą info dalej. Wiem, że wielu z Was jest wrażliwych na los zwierząt, często sami macie w domu psa, kota czy rybkę. Myślę, że ktoś z Was skusi się na nic nie kosztującą pomoc pieskom ze schroniska.





Jeszcze raz polecam akcję i zapraszam do udziału w niej ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz