"Zawsze mnie smuci, kiedy ludzie spodziewają się po innych tego, co najgorsze, zamiast tego, co najlepsze. Czasem nie doceniamy młodzieży."

"Bóg nigdy nie mruga" R. Brett

piątek, 18 czerwca 2010

[27] Marta Fox "Paulina.doc"



Wydawnictwo Siedmioróg, 1997
Literatura polska
Ocena: 10/10

Moje zadnie:
Niedawno przeczytałam te książkę po raz kolejny. Moim zdaniem jest nawet trochę lepsza niż część poprzednia („Magda.doc”).
Znowu spotykamy się z Magdą, z Łukaszem Starszym i matką dziewczyny. Ale pojawia się też nowa bohaterka – mała Paulina.
Prawdę mówiąc nie zazdroszczę Magdzie matki. Jej charakter jest tak samo podły jak był w poprzedniej części. Ale książka nadal ma ten sam niesamowity urok. Wiele wątków, ciekawe postacie, zwykłe zdarzenia – a jednak książka ma w sobie coś magicznego. Ze zniecierpliwieniem czekałam na rozstrzygnięcie losów Łukasza Starszego i Magdy. Mimo, że od głównej bohaterki odwróciła się rodzona matka, zawsze miał przy sobie kogoś, kto ją kocha. Było to wujostwo, przyjaciel, Łukasz.
Naprawdę piękna, poruszająca książka.
Opis:
Magda została mamą. Jednak to nie koniec przygód. To ich początek. Magdzie z pewnością się nie nudzi – mała Paulinka, studia, miłość, która spadła jak grom z jasnego nieba, kolejne kłótnie z matką. Kogo kocha Magda? Jak ułożą się sprawy z matką?
Cytat:
„PKP jest moje życie, czyli Piękne Kurwa Piękne”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz