"Zawsze mnie smuci, kiedy ludzie spodziewają się po innych tego, co najgorsze, zamiast tego, co najlepsze. Czasem nie doceniamy młodzieży."

"Bóg nigdy nie mruga" R. Brett

środa, 16 czerwca 2010

[7] Matra Fox "Westchnienia jak morskie huragany"



Wydawnictwo Siedmioróg, 2000
Literatura polska
Ocena: 7/10

Ta książka jest drugim tomem serii „Pierwsza miłość”. Pierwszy raz została wydana w 1999 roku. W dalszych notkach będą inne książki Fox.
Mateusza spotyka dziwny rodzaj miłości, który jakby układa mu życie. Chłopak jest zakochany w swojej polonistce. Kobieta ma męża i dziecko. W końcu nas bohater pragnie wyznać swoje uczucie nauczycielce… Jak się potoczą losy Mateusza i polonistki?
Po książkę sięgnęłam po części z przymusu. Miałam konkurs z twórczości Marty Fox, więc przeczytałam. Po jej przeczytaniu moje podejście do tej książki zmieniło się z obowiązku do czystej przyjemności. Dla mnie temat książki bardzo rzadko spotykany. Wspaniale napisana, świetne wplecione wiersze Haliny Poświatowskiej. Naprawdę zachęcam do przeczytania jej. Bardzo podobała mi się okładka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz